Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Grillhouse Westkade Sas van gent. Meer weten? Ontdek meer
Daumantas
23 jun 2026 om 21:16
cold pizza thats all i have to say
Jeroen
23 jun 2026 om 17:54
bestelling was niet helemaal compleet en krijg ze telefonisch niet te pakken
Jarek
21 jun 2026 om 11:54
De frietjes waren niet gaar, net als het vlees in de capsalon. Er ontbrak een portie friet bij de bestelling. De rest was prima.
Henk
20 jun 2026 om 21:25
sausje vergeten maar was wel echt top
Rita
20 jun 2026 om 19:47
Smaak goed maar de friet was koud
s
19 jun 2026 om 21:58
Besteld voor 22:15 aangezien ik niet eerder thuis was, nu staat er op de app dat het om 21:31 is geleverd, merci top team westkade.
Wesley
19 jun 2026 om 21:21
Geen looksausje :( gelukkig wel lekker!!!
Illya
19 jun 2026 om 20:32
Bezorger trotseerde mad fucked up onweer om mijn bestelling ruim op tijd te brengen. Top!
Lucy
19 jun 2026 om 2:46
Het was super lekker en snel bezorgd. Ik ben altijd tevreden.