GRILLHOUSE WESTKADE SAS VAN GENT

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1057 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Grillhouse Westkade Sas van gent. Meer weten? Ontdek meer

10 jun 2026 om 1:19 heerlijk
9 jun 2026 om 18:07 Zeer slecht!
7 jun 2026 om 22:09 Heerlijk gegeten!
7 jun 2026 om 20:02 was mooi optijd en lekker
5 jun 2026 om 19:04 Ik had een kapsalon doner kebab. Ik vond t lekker. Snelle en vriendelijke bezorging.
30 mei 2026 om 9:52 Love the food as always, but lately they've been taking nearly hours to deliver. It also happened yesterday and they didn't even deliver all of what i ordered. Rider said she'd come back with the rest of the food but they never showed up. I even tipped...
29 mei 2026 om 23:37 Voor de 3e keer besteld...nooit meer! 3 x een beloofde bezorgtijd tussen 25 - 40 minuten, en 3 keer meer dan 1,5 uur moeten wachten. Als je belt zeggen ze dat de bezorger echt onderweg is, maar blijkbaar zonder jouw bestelling !
28 mei 2026 om 18:33 we hebben 3 de zelfde schotels gekregen.Geen salade, niks slecht